Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JT

J77i56r38i 26T98i36c76h19y

8. 9. 2019 16:29

Trochu zmatene?

0 8
možnosti
MG

napsal někdo, kdo se stydí za háčky a čárky ve vlastním jméně ....

2 0
možnosti
ZH

Karma!

Teď jsem zvědav na reakce všech těch "ochránců" domněle ustrkovaných... :-)

3 1
možnosti

VýborněR^.

Konečně konzistentní a neemotivní shrnutí argumentů pro přechylování. Čeština chce skloňovat a k tomu musí přechylovat. A plně podtrhuji planost argumentu nepřechylovačů - "neprznit" cizí jména - kde se tolik útlocitných najednou vyrojilo?, a ano, i skloňováním mužského jména jej "przníme".

Nejsem militant, nevadí mi Greta Garbo, i tu Osaku bych snesl (ovšem skloňoval bych ji jako ženu:-), ale když hraje Williams s Halep, to by mě čert vzal!

14 2
možnosti
VB

Mě tak, protože hraje Serena Williams.

2 2
možnosti
  • Počet článků 18
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4663x
"Promiňte slečny, tancovat nebudu, chci o samotě přemýšlet a věnovat se sebevzdělání. Ženy jsou nepřítelkyně moudrosti." Paní Dynderová se vmísila do rozmluvy: "Vyslovil jste odvážnou myšlenku, pane Kebrle. Já s vámi nesouhlasím, ale chci s vámi diskutovat, jakmile složím prádlo." (Karel Poláček)

Seznam rubrik