Diskuse

Úplně nahý dort

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

:) To je přesně ten důvod...proč se ani nepokouším běhat ;)

1 0
možnosti

Jak jen vám rozumím ...... když vidím svou dceru, jak úžasné dorty dokáže vyrobit, maně přemýšlím, po kom to moje skvělé dítě jen je.... po nešice matce tedy rozhodně ne.

1 0
možnosti

ach takovou zenu mit :-)

1 0
možnosti

Nic si z toho nedělejte, Terezo, já to mám takhle s piškotovým korpusem. Poté, co jsem na celkem pět pokusů upéct obyčejný neobyčejně ozdobený piškot k prvním narozeninám prvního syna spotřebovala celé plato vajec (vždy krát 6) a pokaždé se zdrcnul, potupně doznávám, že jsem to vzdala. Většinou dělám dorty nepečené (na ty jsem už expert), pokud zatoužím po svém oblíbeném kubánském, korpus potupně zakoupím hotový a jen ho prokrájím, promažu, ozdobím. A může mi milion cukrářek vysvětlovat, že piškot je to nejjednodušší. Prostě to tak je. Ale poslední dobou jsem na to vyzrála, peču korpus mrkvový, zdravý ;-D. Nevzdávejte se, to dáte. A koneckonců, nejde o to, co se jí a jak to vypadá, ale že se sejdete celá rodina, ne? Ale pobavila jste měR^

1 0
možnosti

Hell yeah. Ovocné a zeleninové korpusy jsou nejlepší. Člověku to leccos odpustí a je to krásně vlhký, žádná dusivka. Jsem fanda do mrkve a do banánů :)

0 0
možnosti
Foto

R^;-D moje maminka dělává všechny možné řezy a dorty a krémy... Nauč mi to.... Simtě, na tom nic neni....Lže! Moje skvělá matka lže! Je na tom všechno tak... jak to máte Vy.. Mami, budu mít oslavu...Kolipa toho chceš a jaký.?..;-DVšechny...Všechny ty nebezpečný.

Pročež peču nemoderně... nervy mám totiž R^jedny...

1 0
možnosti

Když já mám ten sen. Jednou to bude dokonalý. Modelka mezi dorty! Jednou...

;-D

2 0
možnosti
Foto

J80a17n26a 21M11a89j53o38v74á

11. 6. 2016 15:30

Jako bych se viděla R^

2 0
možnosti

Taky jsem dnes dělala dort, takže velká karma ;-)

1 0
možnosti

My dneska zvali návštěvu na burgery. Všechno jsme si udělali předem. Kdyby něco, měli jsme maso navíc, housky navíc, zmrzlina se uzmrzlinovala, muffiny umuffinovaly. Tak aspoň začalo pršet... :))

0 0
možnosti