Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Docela pěkně jste popsala některé stále se opakující momenty fungování propagandy, protože právě ta je v takových filmech klíčová a právě za tu dostávají tvůrci peníze, ocenění a možnost dále točit. Ten poslední film jsem neviděl, ale určitě se podívám.

0 0
možnosti

Nic nového pod sluncem...:)

0 0
možnosti

Moc se mi ta úvaha líbila. Kýč se může schovávat všude u takovýchto témat velmi jednoduše.

0 0
možnosti

Hitleruv rezim nechtel vyvrazdit zidy proto, aby ruzni kumstyri meli thema na jedno storoci. O tom v blogu neni ani slovo. Otazka jak to bylo vubec mozne zustava neodpovezena.

0 0
možnosti

Škoda, mohla to být zajímavá úvaha ... kdyby se Váš článek dal číst ... :-(

Doporučuji (13 let jsem vydával časopis) méně slov...

0 0
možnosti

Díky za zpětnou vazbu! Víte, já věřím na to, že text si své čtenáře vybírá, stejně jako si čtenář vybírá text. Vám se ty odbočky a zákruty nelíbí - a přesně vím proč. A přesně takhle hodlám odbočovat i nadále, pravidla textu jsou od toho, aby se porušovala. :)

1 0
možnosti

No uvidíme, já jsem na tohle téma a zpracování docela háklivej. Ale zase - ona i krutá pravda se může stát kýčem.

0 0
možnosti

To zcela nepochybně ano.

0 0
možnosti
  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4937x
"Promiňte slečny, tancovat nebudu, chci o samotě přemýšlet a věnovat se sebevzdělání. Ženy jsou nepřítelkyně moudrosti." Paní Dynderová se vmísila do rozmluvy: "Vyslovil jste odvážnou myšlenku, pane Kebrle. Já s vámi nesouhlasím, ale chci s vámi diskutovat, jakmile složím prádlo." (Karel Poláček)

Seznam rubrik