Diskuse

Zuřivé batole: návod k použití

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ano, je zásadním způsobem důležité lsti vedoucí k fekálním úspěchům šířit mezi lid. A když je to navíc takto čtivé, posouváme debatu o ho...lala na vyšší úroveň literární. Děkuji, výborně jsem se pobavilaR^

0 0
možnosti

"Tak vykakáš se nebo ne?" ... a ono se vykaká nebo ne. 

Hezký blog. R^:-) Díky bohu za cokoliv, co není politika.

2 0
možnosti

Úkolem rodiče (naštěstí) není, aby přinutil potomka přestat řvát.Pomóóóc. A co chudáci sousedi? Já si naopak myslím, že to je to první, co by měli rodiče spraťoucha naučit. Nikdo není na jejich rozvíjející se osobnost zvědavý.

0 0
možnosti

I na tomto poli pochopitelně podnikám pilnou orbu, soucit s lidstvem mi není zcela cizí...:)

1 0
možnosti
Foto

;-D Potěšilo, a velmi!R^

0 0
možnosti

Potěšení je na mé straně:)

0 0
možnosti

Posílala jsem Vám R^za téma i R^za zpracování a ono se to neposlalo, tak ještě jednou, paní autorko a vítejte.

Mám to podobně. Do výchovy prvního syna (dnes 21let) mi tenkrát hovořily obě maminky, cítila jsem s pod tlakem, a tak jsem ho, chuderku, začala vysazovat hned v těch 10m. Nakonec, díky létu, kdy běhal pouze v bodýčku, byl v 18m bez plen přes den a v 22m i přes noc, což ovšem nebylo zdaleka definitivní, protože stačila nemoc, nepohoda či, jak píšete, sourozenec a udělali jsme krok zpět. U dcery (dnes 18let) už jsem si do toho mluvit nenechala a výsledek, v 18m bez plen přes den a v 22m přes noc...

U třetího syna (14m) to "nechávám koňovi", občas zkusím, naznám, že to k tomu není a věřím, že nastane čas, aniž bychom se kdokoliv stresovali. :-)

0 0
možnosti

K maturitě v plenách ještě nikdo nešel:)

0 0
možnosti
Foto

Všechny metody selhávají v momentě, kdy je prostě pro dítě...individuálně...ještě brzo seznamovat ho s nočníkem :)

0 0
možnosti

Někdy mám dojem, že to lze úspěšně zúžit na "všechny metody selhávají". Avšak pravda se vyjeví za pouhých patnáct dvacet let, Řím také nepostavili za den...!

1 0
možnosti