Test

ůalsdjfůalkdskjfůalksdjfůlasjdfůlaskjdflůsjdfůlak jsdffaůlskdjfůalkdjfůalkdsjfůlaskdjfůlaskjdfaůlsdkjf

[ ]

"לְשׁוֹן הַקּוֹדֶשׁ:

Milý čtenáři, kterýž jsi sem zavítal!

Právě jsi - přes varování v perexu - vstoupil do testovacího blogu. #testovaciblog

jak na to vyzrát

jak na to vyzrát

Nenajdeš tu patrně nic, co by tě zajímalo. (Například ta řada otazníků, můj zvídavý čtenáři, je hebrejský biblický text, na jehož korektním zobrazování právě pracujeme. Vidíš-li rozsypaný čaj místo otazníků, zvítězili jsme!)

Chápu, že je to obsah pro veřejnost nepříliš zajímavý. Chceš-li, můžeš si kliknout na nějaký smysluplnější blog, ať už můj, nebo mých kolegů.

 

 

Nebo si můžeš pro potěchu ducha pustit píseň o přípravě lilku.

P.S.: Také je na tomto místě nutno sdělit, že Ben vsítil Patrikovi gól. Vedem!
Neplavil jsem se po mořích

a přece sedím v lodi

nade mnou nebe ve mně hřích

dva věrní lodivodi
Namísto stěžně vztyčen kříž

tak pořád doufám že mě něžně

nad vodou podržíš

 

Autor: Tereza Janků | čtvrtek 7.4.2016 0:00 | karma článku: 6,57 | přečteno: 191x
  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4937x
"Promiňte slečny, tancovat nebudu, chci o samotě přemýšlet a věnovat se sebevzdělání. Ženy jsou nepřítelkyně moudrosti." Paní Dynderová se vmísila do rozmluvy: "Vyslovil jste odvážnou myšlenku, pane Kebrle. Já s vámi nesouhlasím, ale chci s vámi diskutovat, jakmile složím prádlo." (Karel Poláček)

Seznam rubrik