Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A91l22e34s 89H19r77y79c 9870286424566

Tohle video by Vám mohlo leccos vysvětlit a objasnit.

https://www.facebook.com/search/top/?q=we%20are%20here%20at%20home%20com

0/0
19.8.2016 21:01

A76l52b32e44r80t 77K74á22m73e69n 9384938709941

O desiatky až stovky rokov vrátil naspäť nie starosta, ale práve tie brkiny !

Nezamieňajte si pôvodcu (burkini a ich nositeľky spolu aj s tyranmi čo ich nútia to nosiť) so starostom, ktorý sa len snaží zabrániť návratu do stredoveku.

0/0
19.8.2016 17:51

V48á89c44l60a56v 75S77t53u42d89e88n55ý 1394371322825

Vyjimecne souhlasim, ze zakazat burkiny je nesmysl. Je to jako pri vrazde nozem zakazat prodavat noze. Lepsi by bylo zadne migranty neprijimat a je po problemu. Jen nechapu proc mi ty prizpusobivy zakazuji libat manzelku na verejnosti pod trestem zbicovani nebo vezeni, proc tam nemohu pit alkohol, proc tam nemohu chodit do pul tela, ... vite proc?

0/−2
17.8.2016 19:19

J89a82n 10R35á90ž 1629853644290

Já to chápu jako výraz toho, že demokracie má ještě ve Francii ostrůvky, kde funguje. Kdybych jako starosta u nás zakázal chodit do bazénu v obecním koupališti v propoceném pytli, který může zakrývat i silné nakažlivé kožní choroby, okamžitě by mi tu vyhlášku někdo napadl u soudu a soud by ji zrušil To, že ještě někde v EU může volený představitel občanské veřejnosti něco udělat podle zájmu většiny občanů, kteří ho volili, mne potěšilo.

0/0
17.8.2016 19:14
Foto

V33l68a40d29i45m62í27r 62K94r70o86u45p36a 8707658781322

Pletete si ale bazén s mořem. Do moře je námi lidmi přidáváno takového sajrajtu, že nějaký ten propocený pytel je doslova marginalitou. O bazénech myslím vůbec řeč nebyla.

+1/0
18.8.2016 12:04
Foto

V19l41a55d34i47m46í89r 90K78r55o93u45p13a 8847148781412

A víte, že dneska s Vámi docela souhlasím...?R^

0/0
17.8.2016 14:10

V33e17n47d33u96l36a 70S92z44l66a44u46e63r21o43v56á 7672526537188

Byla jste hořce nepochopena:-( Myslím, že u většina lidí se nezamyslí nad tím, že muslimky se nebudou moci vykoupat, nebo je jim to jedno. Vždyť se mohou vzdát islámu a nechat se zabít nebo poleptati kyselinou. Ženská práva..

+1/−1
16.8.2016 19:48

M50a38r65i17e 33B26r90e84t82h65o94v47á 2585412986213

Muzou se vratit do zeme puvodu nebo kterekoliv jine muslimske zeme, kde se muzou chodit koupat, jak libo, pokud jim to jejich majitel dovoli. Ja se taky necpu do SA, kdyz si dam rada sklenicku vina a koupu se v plavkach.

+6/0
17.8.2016 21:18

J15i84r40i 13C79e54e 5535251432598

To je zajímavá reakce. Takže vy podporujete náboženský útlak bigotních pošahanců, kteří ordinují za odpadnutí od víry smrt?

Není tohle náhodou středověk? Něco, čeho se Evropa horko těžko zbavila cca před 200 lety?

0/0
18.8.2016 15:01

T25e68r41e47z33a 63H80a51j94k84o49v73a 5737372554520

Muslimky se muzou vykoupat. Pletete se.

0/0
19.8.2016 9:31
Foto

K32a94r57e97l 72B44o14h79á86č47e63k 1601977926734

Ahoj, Terko :) Rozhořčení chápu...v mnohém souhlasím...ale faktem je, že těch pár článků v médiích na tohle téma je dost zavádějících, ono by to chtělo odůvodnění soudního rozsudku, nicméně...jsem přesvědčený, že ten zákaz má trochu jinou filosofii stejně jako má jinou filosofii tohle souvětí "Plavky, které ostentativně dávají najevo náboženskou příslušnost, zatímco Francie a její náboženská místa jsou terčem teroristických útoků, by mohly vytvořit hrozbu narušení veřejného pořádku".

Ta jiná filosofie spočívá skutečně v ochraně veřejného pořádku v rámci výjimečného stavu, který ve Francii skutečně stále je a řídí se poněkud jinými pravidly (stejně jako válečný stav), než běžný život. A ta filosofie spočívá v trochu jiném výkladu, než mu dáváš...tohle opatření jen říká, že je naprosto zbytečné jitřit už tak rozjitřené vnímání Francouzů oblečením spojovaným s islámem a tedy nepřímo i terorismem a skoro bych řekl, že působí jako prevence soudce Lynche jen na základě oblečení :)

+7/0
16.8.2016 7:46
Foto

J56o68h73a72n75a 10U21l46r82i66c43h10o19v91á 9537724481

Přesně. Ahoj Kájo.

+1/0
18.8.2016 19:16

T96e38r39e83z20a 75H21a79j64k61o60v84a 5987302534120

R^

+1/0
19.8.2016 9:32

O20t91o 15G98ü63r78t51l20e57r 6746417396

Když se vám to nelíbí, zaleťte do Saúdské Arábie a vyražte si v šortkách, triku s ramínky, nejlíp bez podprsenky, nakupovat do nějakého obchoďáku. Nejlíp bude, když si tam zajedete sama, v otevřeném kabrioletu. A až se za pět let vrátíte z tamní basy, poreferujte nám o multikulti. Ono je to o reciprocitě. Už od dob Chamurapiho a pak třeba Bible. Kdo chce na pláž v podvlíkačkách, ať si jde - ale na vyhrazenou. Nudisté se taky necpou většinou na veřejnou, ale na svoji. A to jsou naši "domácí". Tak by to měli zřídit i v Cannes. Pořád je to dokola - naše kulturní zvyklosti se mají přizpůsobovat lidem, kteří se přizpůsobovat nechtějí. Nejen u nich doma, ale ani u nás. To prostě vůbec nedává smysl, postrádá to logiku. To se nedá zdůvodnit ani nějakými lidskoprávními a humanitárními idejemi. Ano, staletí koloniální mocnosti vnucovaly celému světu svoje představy a pokračují v tom i dneska pod nálepkami lidských práv a demokracie, přestože jde už staletí stále jen o ekonomiku. Ale kvůli tomu nemusíme přece v Evropě přijímat zvyky muslimů, hinduistů, budhistů, animistů a kdovíkoho ještě. Pokud se někdo cítí vinen za svou koloniální minulost, ať si to vyřeší sám doma. Nás se to netýká a je nesmyslné o tom debatovat. Starejme se raději o to, aby naše země byla konečně jednou suverénní, prosperující vlastí svým občanům - i těm vietnamského, ruského, ukrajinského, řeckého, syrského, jugoslávského původu. Ale občanům, kteří respektují charakter, historii a zvyky tohoto geopolitického prostoru. Země Koruny České byly útočištěm mnoha různých uprchlíků odedávna. Nebránili jsme se cizincům a přijímali jsme je. Ale oni byli taky za to vděčni, pracovali pro rozkvět svého nového domova, považovali tuto zemi za svoji vlast a nikoliv za dobytý prostor. A my jsme jim nečinili příkoří. To je to pravé multikulti a ne to, co se dnes předvádí.

+9/0
16.8.2016 6:44

J43i93ř87í 42M74í25k62a 7688622887460

Mne takove zakazy take prijdou jak ze stredoveku. Myslim, ze je to vynucovani sekularizace v obleceni, kde je to pritom uplne mimo. Jewdna vec jsou burky, ktere zakryvaji oblicej, coz je treba v CR trestne krome karnevalu.

Takovy zakaz mi pripada podobne stredoveky jako prikazovani zenam se zahalovat. To same naruby.

Spis by meli odebrat cirkvim statni prispevky. At uz je to islam nebo krestanstvi, tak proc by jim stat mel davat penize? A islamsti extremiste myslim tehle prispevku zneuzivaji. A kdyz jsme sekularni stat, tak proc vubec dava stat penize cirkvim?

Jinak to obleceni - burkini .. mozna muze byt pro zenu osvobozujici, ze se muze zahalit.. imho bychom to meli respektovat, kdyz tim nikomu neublizuje. Podobne i jejich nahatost. Mne se libi do druhe :) Ale holt my jsme tu mozna hodne sjeli az do pornografickyho vnimani lidskych vztahu, ze nam to treba neprijde, jak to nekomu muze vadit. No hlavne kdyz neargumentuje spontanni explozi.

0/−1
15.8.2016 8:24

T92e62r92e21z48a 60H61a82j46k89o97v98a 5987482724830

Osvobozeni pro zenu,ze se muze zahalovat.....slova praveho muze! ;-D

0/0
19.8.2016 9:33

J28i86ř29í 35M45í43k81a 7468702737280

Jen jsem citoval ty ne náboženské slova žen, ze se prý nemusí bát vylézt na pláž v ne nejlepší kondici. Sic to nechápu a přijde mi to komicky, ale zkouším to respektovat.

Hlavně jde o to byt férovy. Ignorovat jedno a pak zakazovat nábožensky symbol jako takový jen věci vyhroti. Do druhého extremu

0/0
20.8.2016 11:59

A20l83e66s 83P48ř31i54b21y46l 1701665139593

Pokud lezou v burkini doma do moře nic proti tomu. Ale když jsem na placeném koupališti nebo krytém bazénu a vidím tam ty blbky ve špinavých burkini raději odejdu a do vody bych už nevlezl. Do meity se také nesmí v šortkách. Navíc korán neukládá šátky, burky není to naprostá nutnost a pouze ukazijí svoji nadřazenost. A pokud to nechápete budete za pár let chodit v burkách.

+2/0
14.8.2016 17:59

F95r90a93n48t45i93š87e92k 11N40o44v81o43t62n11ý 2580809555505

Odpovíte mi prosím? Dělí islám lidi na ty, kteří mají méně a více práv podle pohlaví, náboženství, sexuelní orientace?

+4/0
14.8.2016 11:42

M74a41r50t98i79n 15K58r76č53i37l 6360228608839

Prát si špinavé oblečení mají v pračce a ne ve veřejných bazénech.

R^

+10/0
14.8.2016 9:52

T68o39m53á49š 42T11a75t84í35č18e53k 5320122140688

Lepší by bylo zakázat ty vetřelce úplně. Nejen v burkinách.

+7/0
14.8.2016 9:05
Foto

L53i62b64o25r 26M37i27c55h91v24o42c85í27k 1436658743275

Dobře

+1/−4
14.8.2016 8:11

Z82d96e74n33ě56k 18S48t54r73n88a16d 1425540566129

Dokážu pochopit zákaz zahalování tváře na veřejných prostranstvích. Bezpečnostní složky musí mít možnost občany identifikovat, aby se jim tam neproducíroval stíhaný vrah schovaný pod nikábem. Stačilo by sice, aby se na výzvu museli bubáci (a nejenom muslimské ženy, ale i anarchisté a další, kdo si zakrývají tvář) odmaskovat, ale jak jsem říkal, dokážu toto pochopit nebo si to alespoň zdůvodnit.

Zakázat takový koupací úbor, je však zbytečné a absurdní. Výbušninu nebo zbraně pod ním těžko schováte, nehledě na to, že by jim asi namočení moc nesvědčilo. Obličej vidět je. Také bych se ráději podíval na hezkou holku v bikinách, ale pokud nechce vystavovat kůži sluníčku, je to její věc. Jak moc se to vlastně liší od neoprénů, které nosí do chladnější vody třeba surfařky?

0/−4
14.8.2016 7:52

D53a18v10i73d 70V96l44k 6556515838607

R^R^

0/−4
14.8.2016 7:34
Foto

M35a98r25t58i51n 69B42r36a48u14n 2394447951539

Ne, protože ty ženy si tento oděv nezvolily dobrovolně a tím myslím naprosto svobodně a dobrovolně. A podobně mohou dopadnout i naše dívky a ženy, pokud jasně nevymezíme hranice. Jinými slovy, jsou země a města v západní Evropě, kde už požadavkům muslimů vycházejí vstříc do té míry, že to omezuje práva a svobody nemuslimských a dodávám domácích obyvatel. Burkini, jakkoliv se to může zdát nepravděpodobné, mohou zvednout stavidla dalších požadavků. Například od nynějška v tomto a tomto konkrétním místě bude povoleno pouze Burkini. A pak se to místo rozšíří na celý úsek pláže a dále a dále a kam to povede? Mluvíme a píšeme o svobodě, jenže to nejsme my kdo tu svobodu omezuje. Nadneseně řečeno, ty muslimské ženy mají svobodu jít se koupat v těch svých overalech jinde, nemají ale svobodu vzít si normální plavky. A v tom je právě podstata celého sporu a problému. Ve chvíli kdy muslimské ženy budou mít svobodu volby, pak nic nebrání aby se koupaly v brnění rytíře Brtníka z Brtníku.

+12/0
14.8.2016 2:06

Z26d70e52n47ě21k 22S46t66r39n41a18d 1435900136299

Nutit někoho nosit oděv, jaký nechce, je zakázáno už nyní a většina těch žen si ho skutečně zvolila dobrovolně. Možná to je symbol jejich víry, ale víra nezabíjí, zabíjí lidé, kteří ji mají jenom jako záminku k tomu, aby mohli ubližovat jiným nebo aby jejím prostřednictvím získali moc. Vykašleme se na symboly a bojujme proti těm, kdo představují skutečnou hrozbu - radikálním duchovním a jejich následovníkům.

0/−3
14.8.2016 7:59
Foto

V48á51c32l49a94v 82C48h38u25c47h45m98a 6285181978246

Když ale proti symbolům a těm co nikoho neohrožují se bojuje mnohem snáz. Za zákaz burkini toho starostu asi nikdo nebude chtít zabít, ale kdyby třeba nějak tvrdě zakročil, proti nepřizpůsobivé komunitě, velmi pravděpodobně by hrozila nějaká tělesná újma. A o to nikdo nestojí, stojí jen o politické body aby si mohl dál užívat výhod státního parazita po další období. ;-)

0/0
14.8.2016 14:42

F72r13a30n54t36i91š18e39k 70N24o67v68á82č49e17k 1774393160101

Tak ať jdou holky do bazénu v normálních plavkách. Tak jak chodí běžní Evropané a bude po problému, ne?

Nebo chcete říct, že jim to manžel nebo víra zakazuje? No tak proč vás rozčiluje rozhodnutí městské rady? Proč vás nerozčiluje nespravedlnost a nerovnost Islámu? Proč nebojujete za větší rovnoprávnost žen?

Jen debil může tvrdit, že nosit černý hadr od hlavy až k patě je svobodný projev vůle všech muslimských žen. Že zatím co všechny ostatní ženy se rády líbí, muslimky svou krásu raději schovávají. A že to dělají z vlastního přesvědčení.

+7/0
14.8.2016 0:29
Foto

V62á16c94l11a69v 76C41h36u10c74h22m28a 6585411278456

A jeptišky vám vadí také?

0/−10
14.8.2016 0:30

F39r69a58n92t56i43š92e77k 80N24o79v55á75č39e66k 1694223170441

Pane co to plácáte? Víte kdo je jeptiška? Chcete tím říct, že islám má něco podobného jako ženský církevní řád a že jeho členkami jsou skoro všechny muslimské ženy?

+9/0
14.8.2016 0:36
Foto

V17á77c12l59a76v 94C64h18u63c58h94m19a 6365651148766

"Jen debil může tvrdit, že nosit černý hadr od hlavy až k patě je svobodný projev vůle"

Troufám si tvrdit, že téměř všechny evropanky, které konvertovaly k islámu se tak rozhodly svobodně. Stejně jako se rozhodly pro řeholní život jeptišky a v souladu se svým svobodným rozhodnutím se zahalují od hlavy až k patě.

0/−6
14.8.2016 0:48

F17r80a23n52t29i23š26e29k 55N96o84v60á69č17e52k 1164503960191

Jaké procento žen je u nás jeptiškami

a jaké procento muslimských žen se zahaluje?

Srovnejte.

Navíc jeptišky se pro takový život svobodně rozhodly, muslimská žena svobodu v rozhodování nemá.

Možná vám pomůže jedno video: https://www.youtube.com/watch?v=BzwxTCod8q8

+11/0
14.8.2016 1:21
Foto

V66á37c20l80a96v 90C35h38u29c84h14m52a 6885701618596

Víte, statistická procenta jsou pro mně nedůležitá. I kdybych měl být sám kdo touží žít ve svobodném světě a všichni ostatní chtěli žít jako otroci, tak nikdy nepřestanu mít svobodu na vrcholu svého hodnotového žebříčku.

Ale když už chcete něco srovnávat pak srovnávejte pořádně .. jaké procento jeptišek se zahaluje? Řekl bych, že stejné jako muslimek.

Konvertující muslimky se také pro svůj život rozhodly dobrovolně a zákaz nerozlišuje mezi dobrovolnými muslimkami a těmi, co do toho spadly aniž by chtěly.

+1/−3
14.8.2016 14:35
Foto

M88a97r63t24i92n 60B82r14a79u19n 2134477551159

Píšete nesmysly. Ten zákaz v Cannes není kvůli konvertitkám, kterých je v Evropě mizivé procento ale kvůli těm, pro které je islám povinností z důvodu rodinných anebo národnostních. A jejích počet začíná hrozivě a nejen ve Francii narůstat.

+5/0
14.8.2016 1:54
Foto

V88á68c38l55a46v 49C96h98u25c61h93m84a 6965431508536

Můžete mě nějak odkázat na zdroj vaší informace, že zákaz se vztahuje pouze na některé muslimky?

Pokud je ten počet hrozivý neměli bychom s tím něco dělat místo toho abychom řešili kdo se v čem může a nemůže koupat?

0/−4
14.8.2016 14:38
Foto

M95a88r17t57i62n 17B85r81a25u16n 2544157101879

žádnou takovou informaci jsem zde nepodal. Proboha to vážně v česku řádí nějaký virus, který brání chápáni psaného textu? Napsal jsem že:

...zákaz v Cannes není kvůli konvertitkám, kterých je v Evropě mizivé procento ale kvůli těm, pro které je islám povinností z důvodu rodinných anebo národnostních...

kde zde vidíte informaci, že se zákaz vztahuje pouze na některé muslimky?

+2/0
15.8.2016 6:52

J86a86r81o23m95í44r 24K42r34á22l 4610889824129

Rozdíl je v tom, že jeptiška nemá zakázáno nosit civilní oděv a nikdo ji nekamenuje za to, že se rozhodla vystoupit z řádu.

+1/0
14.8.2016 10:44
Foto

V30á18c63l48a63v 36C23h24u40c97h51m81a 6825561408396

Ale my neřešíme postavení jeptišek a muslimek v jejich náboženské komunitě, ale to, že autorovi příspěvku vadí, že se některé ženy zahalují od hlavy k patě. A vadí mu to jen u toho náboženství, ze kterého má neopodstatněnou hrůzu.

0/−2
14.8.2016 14:45

J93a90r98o37m73í16r 12K82r47á15l 4390629644949

Vadí mu to v bazénu. A tam si jeptiška klidně vezme plavky, anebo do něj nejde. Rozhodně si nestěžuje, že ji tam v hábitu nepustí.

+3/0
14.8.2016 18:14

T95e73r34e82z61a 17H52a15j51k73o73v72a 5567832704230

;-D To snad neni mozny....

0/0
19.8.2016 9:36

J61a66r12o93m27í70r 89K54r38á23l 4150799114579

Budete se divit, ale jeptišky nemají problém jít na pláž v plavkách (pravda, nic vyzývavého to není), převléci se do uniformy v nemocnicích, atd.

+3/0
14.8.2016 10:40
Foto

J95a59n59a 44M12a77j57o10v94á 4325862876483

Vidíte? To je věc, která mne vůbec nenapadla a měla. Protože tvoří základ obsahu pojmu svoboda. Ano, proč autorka nebrojí proti mizivým právům islámských žen, i kdyby to mělo být "blbé" právo na plavky, ve kterých se nepečou zaživa?

A já si pořád říkám, co mi to pořád nedochází. Tohle to je. Díky.

+5/0
14.8.2016 1:44

J34a62n 10H59l28e21d33í53k 8718599698766

nedokáže-li se vetřelec plně ztotožnit s mravy a zvyky společnosti, do které se míní začlenit, musí být v zápětí repatriován do své vlasti, protože jinak vytvoří paralelní společnost, která bude domorodce utlačovat, v případě diktatúrské povahy islámu velmi brzy původní občany tvrdě likvidovat, důkaz je celý muslímský svět dneška

+4/0
13.8.2016 23:58
Foto

V34á83c78l53a47v 11C71h14u93c77h24m23a 6215811928656

Opravdu celý? Já se sice nepovažuji za znalce islámu a muslimského světa, ale vy o něm víte zjevně ještě mnohem méně než já. Islámský stát nerovná se celý muslimský svět.

0/0
14.8.2016 0:29

F60r71a79n16t39i31š64e90k 37N63o86v68á77č14e34k 1984883670761

Evidentně jste odborník na Islám.

Tedy zkuste nám vyjmenovat alespoň tři DEMOKRATICKÉ země, kde je Islám státní náboženství. Tím ovšem nemyslím Francii, Belgii ani Švédsko.

Možná zjistíte, že v žádné takové zemi není demokracie ani svoboda slova tedy JDE o diktatury

+5/0
14.8.2016 0:41
Foto

V92á77c55l56a30v 25C83h54u56c48h86m47a 6455271678916

Jak to souvisí s mým tvrzením že Islámský stát není celý muslimský svět?

A jen tak pro pořádek ... ani u nás není svoboda slova a na demokracii si jenom hrajeme. Přečtěte si nějaké články z poslední doby o tom, jaký je u nás přístup politiků i občanů k referendu.

0/−3
14.8.2016 0:53

F98r79a62n47t13i28š86e26k 82N23o12v36á89č52e24k 1344533150101

Si děláte srandu, srovnávat demokracii v ČR s demokracií v Pákistánu, Afghánistánu, Bangladéši či Alžírsku?

+2/0
14.8.2016 1:00
Foto

V86á15c25l58a90v 54C76h18u52c49h26m51a 6505191218346

Ale já nic nesrovnávám. Jen se zamýšlím nad tím proč řešíte absenci svobody slova někde na dálném východě a neřešíte ji u nás doma.

0/0
14.8.2016 14:47
Foto

M29a35r30t72i73n 90B38r73a17u22n 2574637131349

Vám někdo brání svobodně říkat svůj názor, že to tu tvrdítě? A jak je možné že to tedy svobodně tvrdíte, když není svoboda slova. Referendum nemá se svobodou slova nic společného a ty politiky jste si zvolili sami. Tak teď nebrečte.

+1/0
14.8.2016 1:57

V62l93a40d27i80m86í83r 31Š71n91e35k 9204448756661

Saúdskoarabský spisovatel dostal vysoký trest za výzvy k reformám

http://kultura.zpravy.idnes.cz/zuhajr-kutbi-pujde-do-vezeni-dgu-/literatura.aspx?c=A151222_120303_literatura_ob

Podala si ruku s právníkem, nyní íránskou kreslířku čeká soud.

http://www.lidovky.cz/podala-si-ruku-s-pravnikem-nyni-kvuli-tomu-iranskou-kreslirku-ceka-soud-1o0-/zpravy-svet.aspx?c=A150911_200925_ln_zahranici_ele

Taliban ukamenoval mladou Afghánku, která prchla s milencem

http://zpravy.idnes.cz/afghanistan-taliban-ukamenovani-doc-/zahranicni.aspx?c=A151103_114546_zahranicni_aha

Súdánská křesťanka odsouzená na smrt rodila se spoutanýma nohama

http://zpravy.idnes.cz/sudanka-odsouzena-za-konverzi-ke-krestanstvi-pry-rodila-v-retezech-11p-/zahranicni.aspx?c=A140530_151024_zahranicni_vez

a další a další hrůznosti islámu, jejichž symboly tu pod pláštíkem svobody hájíte...RvRvRv

+6/0
14.8.2016 6:56



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.