Diskuse

A no tak ji praštila. Může za to Unie!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J17a27r71a 74R74a85n98k

6. 5. 2016 22:58

Precetla jsem si diskusi a jsem z toho trochu jelen, ziju v zemi, v ktere krome nas Cechu/Slovaku zije nejakych 200 etnickych skupin, takze, kdyby se pokazde nekdo choval jako vandal, nasilnik nebo "nevzdelany hlupec", tak by se zde stale resily narodnostni otazky a cela zdejsi demokracie by prave diky takovemu XY sla do zeli. Zaplatpanbuh jsou zdejsi lide rozumni a vazi si toho, ze zde vsichni muzeme spolecne zit.

1 0
možnosti

Mě přijde podstatné, že nevíme co se vlastně stalo a jak to celé bylo. Navíc to další obvinění jak byla policie laxní.

Představte si to jako neutrální situaci. Někdo někoho v tramvaji praští. Napadený jde na policii. A co mají jako policajti udělat? Vyhlásit celostátní akci? Obsadit celo trasu tramavaje? Prohledávat okolníulice?

0 0
možnosti

K danemu clanku jsem se nevyjadroval, bezduvodny fyzicky utok je hnus. Velkym problemem vsak bylo to, ze na zaklade jednoho incidentu autor obvinil cely cesky narod. Vam to nevadi, nebo jste si toho nevsimla?

0 1
možnosti

Nejdřív vám neodpovím a pak vám odpovím: píšu o diskusi u toho článku, čili to, na co se ptáte, pro můj text není příliš relevantní. Podstatné je meritum věci, a tím pro mě je "diskutéři, kteří nezpochybnili popsanou verzi událostí, říkají XY a já si o jejich reakci myslím Z".

A teď k té odpovědi: mluvit o tom, že pan Massalema obvinil "celý český národ" považuju, upřímně řečeno, za absurdní. Pan Massalema je Čech (a jasně to deklaruje - říká, "pokud máme české občanství, jsme Češi jako kdokoliv jiný", žije tu od narození, předpokládám, že české občanství má), to zaprvé.

Všimněte si, že se ptá (k tomu se ještě dostanu), zda "jsme" vyspělá společnost - MY, nikoliv "vy". Pokud ho z toho národa nějakým způsobem vyjímáte, je na místě se ptát, kdy je tedy podle vás člověk "správným Čechem", jestli jste ochoten tento status přiznat někomu, kdo umí slušně česky, má české školy a žije tu celý svůj život, a pokud mu tento status ochoten přiznat nejste, kam až by měl člověk prokazovat svůj původ.

A konečně, zadruhé: já si vůbec nemyslím, že pan Massalema český národ z něčeho obviňuje. Já jsem si totiž všimla (nevím, zda jste si toho všiml vy), že pan Massalema pokládá otázky. On neříká (volně "přeloženo") "vy jste rasisti". On říká: Co se bude dít dál v téhle společnosti, jíž jsem součástí a kterou jsem považoval za vyspělou? Odsoudí jasně násilí? Mám čekat podobný útok, protože mám arabské kořeny?

Já to, pane Vernere, považuju za otázky naprosto legitimní.

2 0
možnosti
Foto

Musím se upřímně přiznat, když vidím jít proti sobě skupinku (2 a více) cikánů, zpozorním a jsem připraven odrazit útok, neboť mám určitou zkušenost. Vždy se snažím podobným situacím vyhnout. Přesto se snažím být optimista a neodsuzovat předem. Bohužel, ten předsudek ve mně prostě je a je silnější než rozum. I tak dávám každému člověku bez rozdílu šanci.

2 0
možnosti

Princip předběžné opatrnosti.

1 0
možnosti

Zkusím jednoduchý a reálný (i ověřený) příklad ze života. Snad to pochopí i Vladimír a ostatní hrdinní ochránci národa českého..

Moji známou z Prahy nedávno vyhodila skupinka jakýchsi debilních nácků z tramvaje. A to tak, že upadla na chodník. I s jejím devítiletým synem. Má tu smůlu, že je tmavší pleti. Je rodilá Češka, velmi chytrá a vzdělaná.

Budete pro to hledat vysvětlení, omlouvat agresory, že první byli ti snědí, kdo si začal? To asi ne. Bylo to rozhodnutí těch hajzlíků, nijak neomluvitelné. A vysvětlitelné pouze tím, že jsou to agresivní vymatlané hlavy. Není to moc složité?

6 0
možnosti
Foto

... ahoj Františku, ;-)R^ myslím že Kroupa to stejně nepochopí ... a uslyšíš zase jen ono - Ano, ale ...

1 0
možnosti

Btw. Ten popisovaný blog byl smazaný, že mi nejde najít?

0 0
možnosti

Tak ne, nebyl smazaný, jen vyhledávání na blogu ( a na mobilní verzi obzvlášť!!!) stojí fakt za .... :(

0 0
možnosti

Mně připadá absurdní, že kvůli incidentu s jednou fackou se už stihlo publikovat tolik článků. Takovéto věci se stávají každou chvíli a často s rasistickým podtextem (nejčastěji v opačném gardu), do novin se to však obvykle dostane až když to skončí těžkým ublížením na zdraví nebo smrtí.

2 1
možnosti
Foto

fackou to začíná

1 0
možnosti

Je hezké do obrázků dát třeba jen půlku komentáře, ta druhá část se nehodila?

0 0
možnosti

Někdy člověk dostane přes hubu jen proto, že blbě vypadá nebo řekne něco, co nemá - česky. Arabštinu tady lidi moc neznají a pokud ta dáma nekřičela, nikdo by si jí v podstatě nemohl všimnout. Kdoví kdo ji praštil - možná nějaká muslimka, co nemá ráda Araby nebo tak podobně-

1 2
možnosti

P55a57v68e42l 14K31u94l93a

15. 4. 2016 16:25

Také mě to napadlo, kolik lidí je tak asi schopno poznat arabštinu:-)

0 0
možnosti

Svoboda versus bezpečnost. Vnímaná realita versus objektivní pravděpodobnosti. To by bylo na dlouhé psaní.

Ale určitý základ ti diskutující mají. Pokud vzniká atmosféra strachu ... (a on vzniká, to nejde zakázat nebo bagatelizovat) ... pak se objevují častěji přehnané obranné reakce.

2 2
možnosti

Děkuji za krásný doklad. Pane Kutino, natáhnout jednu cizí holce v tramvaji NENÍ obrana.

5 1
možnosti