Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

H90a96n45a 66V71l68k52o89v52á

15. 4. 2016 10:51

Přečetla jsem si dostupné zdroje. I ty Lidovky. A pochopila jsem, že prapůvodním zdrojem je vyjádření na Facebooku bez jakéhokoli jiného důkazu...Například prošetření policií, které ona údajně postižená odmítla s tím, že osobně na služebnu se jí nechce...

Nezlobte se, ale na FB si může napsat kdokoli cokoli - a taky to dělá. Tento zdroj pro mne není důvěryhodný a nedovolila bych si na základě zprávy z FB utvořit kauzu v celostátním médiu.

7 1
možnosti
JN

J92i69ř28í 88N56o38s77e81k

15. 4. 2016 11:04

Jak jsem pochopil, neřeší se neprokázaná kauza, nýbrž "naše prokázané xenofobní reakce" na ni. Už jsem to slíznul. :-)

1 0
možnosti
JZ

Pokud se tato událost skutečně stala a my se ji budeme snažit omlouvat, pak klesáme na úroveň islamistů, které tolik kritizujeme.

2 0
možnosti
JH

Nečekám, že by článek spustil jakousi lavinu, jak věští Kadel. Ano, mnohé zdejší diskuse jsou hloupé, primitivní a to zcela bez ohledu na politickou orientaci diskutujících. Namísto laviny spíše očekávám ironické úsměvy nad tímto výchovným textem s politickým podtextem:-)

2 0
možnosti
Foto

Přesně napsáno. KarmaR^

2 8
možnosti
Foto

Myslím, že jste s mým diskusním příspěvkem trochu vedle (je to ten první, který jste ve svém článku použila). Já jsem v něm měl na mysli polemiku s autorem blogu, pod nímž jsem diskutoval v tom smyslu, že mladý autor se zamýšlel nad tím, jak je možné, že je v Češích tolik nenávisti proti cizincům - Arabům. Já jsem měl na mysli fakt, že pokud je v Češích nějaká nenávist proti muslimům, není to pro jejich barvu kůže, nebo pro to, že nejedí vepřové, ale je to kvůli špatným zkušenostem s nimi. Kvůli gangům drogových dealerů na Václavském náměstí, kvůli násilí a aroganci, které jsme často ze strany těchto lidí svědky. Kdybych měl vypočítávat všechny negativní příhody, které Evropa jen za poslední rok s muslimy má, asi by nám na to nestačil čas. Je zcela přirozené, že když vidíte, jak se ve světě zhusta (muslimové) chovají, navíc se vám snaží vládnoucí elity vsugerovat lež, že to tak ve skutečnosti není, k tomu si připočtěte vstřícnou činnost politiků ve směru k postupné destrukci světa (Evropy), jakou jsem až dosud znali, což je pro mnoho lidí doslova frustrující, může bohužel docházet i takovým excesům, k jakému (možná...) v té tramvaji došlo. Tímto svým přístupem neomlouvám atak na muslimskou dívku, ale snažím se pochopit možné příčiny, které k němu vedly. Myslím si, že jste z mého diskusního příspěvku vytáhla jen to, co se Vám hodilo do noty, a buď schválně, nebo nevědomky jste se nesnažila ho pochopit v širším kontextu.

9 6
možnosti
TJ

Pane Kroupo, já váš příspěvek chápu velmi dobře. Já s ním hluboce nesouhlasím. To je rozdíl.

5 2
možnosti
ZH

R^, za mě žádné "ale" .

6 0
možnosti
Foto

Myslím, že se strhne lavina: "Ano, ale ... " bez ohledu na napsané, bez ohledu na cokoliv:-/ A vystihla jste to naprosto přesně. Za článek samozřejmě dík ;-)R^

9 1
možnosti
JN

J33i30ř11í 79N11o49s77e97k

15. 4. 2016 9:15

Pane kolego, jaképak ale. Buď se bavíme o prokázaném incidentu, nebo vaříme z vody. Jedna paní povídala je hoax.

Redaktorka LD vyrobila článek podle hlášky na FB. Nelze hodnotit, když chybí konkrétní fakta. To je tak všechno. Co vám na tom připadá špatného, nemorálního a necivilizovaného?

Vaše konkrétní odpověď mě potěší. Lidé mají diskutovat, ptát se.

Přeji hezký den, JN

5 2
možnosti
JN

J22i72ř59í 43N35o31s78e97k

15. 4. 2016 8:58

Paní Terezo, položme si základní otázku: Stalo se to skutečně?

Dívka měla minimálně jednoho svědka, vzhledem k VŠ vzdělání MUSELA vědět, že telefonické nahlášení na policii až z domova nemůže vést k zahájení šetření.

Netvrdím, že jde o hoax, ale jak můžete s jistotou vědět, že k napadení skutečně došlo?

Ani v jednom bodě nepochybujete, že studentka má pravdu.

Navíc - z popisu "údajného" - jiný termín nelze použít - je spíš jasné, že údajnou útočnicí byla osoba opilá či vyšinutá, kterou nevyprovokovala arabština (prosím, jak ji my, laici, odlišíme od dalších blízkovýchodních a asijských jazyků?), ale chorému mozku se třeba nelíbilo něco jiného. A nemuselo jít nutně o rasistické důvody.

V MHD jsem už zažil útoky vetchých stařečků na mladé ranaře, zfetovaných a okrášlených mladíčků na kohokoliv, kdo neuhnul či jen "blbě čuměl", různých týpků obou pohlaví na různé týpky obou pohlaví.

Prosím tedy: Vy víte jistě, že k události došlo?

Víte jistě, že spouštěčem byla arabština?

Víte jistě, že nešlo o úlet magora nebo opilce?

Víte jistě, že to všechno vypovídá o převládající xenofobii v naší společnosti?

ANO, tohle se nedělá! Ale - stalo se to? Jsme odsouzeni bez důkazů? Připadá mi to tak.

12 4
možnosti
Foto

No.. ono jde asi spíše o to, co se stalo potom, že ano... zvláštní je, že když si chlapec z Břeclavi vymyslel napadení Romy, tak se nikdo neptal, jestli to tak skutečně bylo, nebo to nebyl čin vyšinutého jedince, nebo to byl úlet... nebo cokoliv. Stačila výpověď "zbitého" a reakce byla na světě. Mám vám povídat, co se tam dělo?

7 0
možnosti
  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4937x
"Promiňte slečny, tancovat nebudu, chci o samotě přemýšlet a věnovat se sebevzdělání. Ženy jsou nepřítelkyně moudrosti." Paní Dynderová se vmísila do rozmluvy: "Vyslovil jste odvážnou myšlenku, pane Kebrle. Já s vámi nesouhlasím, ale chci s vámi diskutovat, jakmile složím prádlo." (Karel Poláček)

Seznam rubrik