Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J39a82n77a 64M70a65j47o75v42á

20. 1. 2016 11:51

Ať se zase vrátí lepší dny.

(Řadím si Vás k oblíbeným).

0 0
možnosti

Je mi líto Alana Rickmana, ale není to jako ten Tvůj osobní smutek. Tož asi tak... že?

1 0
možnosti

J50a68r47a 84R34a40n11k

16. 1. 2016 0:04

Byl to vcera i muj smutek, cely den jsem byla spatna a pak si pustila "Snow cake" a vzpominala na "Les Liaisons Dangereuses", kde jsem ho nenavidela....."Sense and sensibility", kde byl bozskej a loucila se

s "Truly, madly, deaply"....bude mi chybet, byl to spatny tyden, nejdrive David Bowie.

Vy mate svuj osobni smutek a hezky jste to napsalaR^V

1 0
možnosti
Foto

VR^ tak jsem se do toho nějak vžila..................;-(

3 0
možnosti

škoda té nízké karmy, že

0 0
možnosti
Foto

Hezký článek, napsaný od srdíčka R^V

1 0
možnosti

I Vám (samozřejmě) děkuju...

0 0
možnosti

Krásně napsané.R^ Řadím se s úctou k vašim čtenářům!!

1 0
možnosti

Díky, byť při téhle smutné příležitosti.

0 0
možnosti

bez uderneho perexu je to lepsi :-) myslim, ze jich tu je uz dostatek

a dobre rano preji... ;-)

1 0
možnosti

Díky za přání, pane Máco, v tu brzkou hodinu... :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4937x
"Promiňte slečny, tancovat nebudu, chci o samotě přemýšlet a věnovat se sebevzdělání. Ženy jsou nepřítelkyně moudrosti." Paní Dynderová se vmísila do rozmluvy: "Vyslovil jste odvážnou myšlenku, pane Kebrle. Já s vámi nesouhlasím, ale chci s vámi diskutovat, jakmile složím prádlo." (Karel Poláček)

Seznam rubrik