Diskuse

Bacha, matky jdou! Aneb taky o těch kavárnách

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-D Tak to jsem se zasmála R^ já děti nemám, když mi běhaj kolem stolu a řvou, tak bych jim nejraději jednu flákla nebo je alespoň pěkně štípla (taky jsem bývala malej hajzl, ale taky jsem dostávala pěkně facek, což se dnes už nevidí). Ovšem na druhou stranu, na pískovišti je v zimě zima. Jsem pro odhlučněné dětské koutky s petlicí ;-D

1 0
možnosti

Bude-li možno z kavárny beztrestně vykázat matku, se zákazem dalšího vstupu, jejíž 4-letý spratek permanentně ječí, že něco NUTNĚ CHCE!, nebo pobíhá mezi stoly a podráží obsluze nohy, aniž by matka o něj jevila sebemenší zájem (anžto musí něco STRAŠNĚ DŮLEŽITÉHO říct kamarádce, či hulit cigáro), pak někteří kavárníci třeba zjistí, že rušení dětských koutků není až tak dobrý nápad. :-)

2 0
možnosti
Foto

Zdá se mi, že jste zbytečně negativní.

1 0
možnosti

J52a47n 67P67a20l68l24a17s

9. 1. 2016 0:32

Podle mě naopak z článku čiší humor a nadhled, což mi negativní nepřipadá.

0 0
možnosti
Foto

pokud bude nadále trvat ona "liberální" výchova dětí, zmizí dětské koutky asi nejenom v restauracích.

4 0
možnosti

Sice nechápu, co jste nám chtěla říct, ale budiž....Jsem stará škola a naproti domu máme hospodu, která jitří mé dávné mateřské city a pudy, když vidím sedět matky na dřevěných lavicích a bezprizorně skotačí děti kolem....pro hordu je tam 1 skluzavka, 1 houpačka, a 1 houpačka pro 2 děti...Matky vesele švitoří s cigárkem a v určitou dobu děti nakrmí donesenou přesnídávkou (pěkně drahou) a pokračují...takže: děti mají skvělý příklad, jak se budou třeba chovat ke svým dětem v příští generaci...mimochodem: ožralcům ten hluk nevadí, ale do lepší restaurace chodím kvůli zážitku a ne školky...

6 0
možnosti

No já s malými dětmi velice rád navštěvuji restaurační podniky. Pak vůbec nemusím dávat personálu spropitné, protože jim stačí, že si malé děti již konečně odvedu.;-D Proto respektujme také práva druhých. Ne každý má zájem o řev dětí, dalších hostů, či bigbeat v hospůdce nebo vinárně. Dnes některé podniky zakazují do nich přístup osobám mladším 12 let to proto,aby ostaní hosté měli klid.

8 0
možnosti